Kõik kategooriad
6624
Eeldatav tarne NELJAPÄEVAL
Lisa korvi Kogus:
Velje läbimõõt (tollides), R:
16
13
14
15
16 66.24 €
17
18
19
Laius (mm):
205
155
165
175
185
195 79.94 €
205 66.24 €
215 89.09 €
225
235
245
255
Kõrgus (%):
55
40
45
50 103.64 €
55 66.24 €
60 84.73 €
65 78.79 €
70
80

Kättetoimetuse valik:

SELF_DELIVERY Ligikaudne 1а.ee väljastuspunktis
Neljapäev (24.10) pärast 15:00
ADDRESS Ligikaudne tarne aeg
Neljapäev (24.10) pärast 15:00

Toote peamised parameetrid:

  • Sõiduki tüüp: Sõiduauto
  • Rehvi tüüp: Naastude lisamisvõimalusega
  • Velje läbimõõt (tollides), R: 16
  • Laius (mm): 205
  • Kõrgus (%): 55
Rohkem antud tootest

Põhjalikud andmed

ÜLDNÄITAJAD
Tootja Hankook
Sõiduki tüüp Sõiduauto
Rehvi tüüp

Kesk-Euroopa talverehv on kohandatud maanteedel sõiduks, mida talvel regulaarselt korrastatakse. Skandinaavia (lamell) talverehv on hea alternatiiv naastrehvidele, sobib kasutamiseks karmides talvetingimustes. Naastrehv sobib neile, kes tahavad täielikku kindlustunnet talvistel teedel liiklemisel. Naastude lisamisvõimalusega rehv on samaväärse omadusega nagu naastrehvid kuid jäisel teekattel sõitmisel omavad naastrehvid suuremat eelist.

Naastude lisamisvõimalusega
Seisukord Puudub informatsioon
Velje läbimõõt (tollides), R

Rehvi laius ühest servast teiseni. Seda võib näha ka rehvi nimes, näiteks R16, R17 jne.

16
SUURUS
Laius (mm)

Laius millimeetrites, ühest servast teise.

205
Kõrgus (%)

Rehvi profiil ehk rehvi kõrguse suhe laiusesse protsentides. Mida väiksem number, seda madalam on rehvi kõrgus.

55
PARAMEETRID
Kiirusindeks

Kiirusindeks ehk rehvi maksimumkiirus, mida rehv suudab taluda. J-100 km/h, K-110 km/h; L-120 km/h; M 130 km/h; N-140 km/h; P-150 km/h; Q-160 km/h; R-170 km/h; S-180 km/h; T-190 km/h; U-200 km/h; H-210 km/h; V-240 km/h; W-km/h; Y-300 km/h; ZR -üle 240 km/h.

T
Koormusindeks

Koormusindeks ehk ühele rehvile lubatud maksimaalne koormus (kg)

94
Mustri tüüp

Suunatud , sümmeetrilised ja asümmeetrilised rehvimustrid. Suunatud - tagab hea haardumise teega ja parema pidurdamise, kuid seda liiki rehvid peab paigaldama eranditult liikumissuuna järgi. Rehvi paigaldamisel peab kindlasti järgima väliskummi pöörlemissuunda. Juhib hästi kõrvale vett. Sümmeetriline- on suuremal määral suunatud vee kõrvalejuhtimisele rehvi. Paigaldamisel pole suund oluline. Asümmeetriline- protektori iga tsoon võib täita omaenda ülesannet, mis parendab oluliselt summaarset veojõudu, nii kuival kui märjal teel. Paigaldamisel on kohustuslik võtta arvesse sisemist/välimist osa Head näitajad paljude parameetrite järgi Juhib hästi kõrvale vett Suuremad plokid välimises osas, mis tagab parima stabiilsuse kurvides

Sümmeetriline
Kütusekulu efektiivsus

Kütusekulu on hinnanguliselt klassides A kuni G. Kõige tõhusamad rehvid on klassis A, ning kõige vähem tõhusamad rehvid on klassis G

Puudub informatsioon
Haarduvus märjal

Haarduvus märjal on rehvi ohutuse oluline näitaja. A = lühima pidurdusmaaga rehvid; F = pikima pidurdusmaaga rehvid.

Puudub informatsioon
Müratase (dB)

Väline müratase detsibellides.

Puudub informatsioon
LISAINFORMATSIOON
M+S märgistus

"M+S – „mud and snow” Talve- või off-road rehv (pori ja lumi).

Ei
RF - tugevdatud külgservad

Tugevdatud rehv pakub täiendavat kindlustunnet suurema koormuse või madala õhurõhu korral. XL – Suurendatud kandevõime taluvusega rehv (eXtra Load). RF – Tugevdatud rehv (ReinForced), nagu ka XL rehv, talub suuremat koormust ning kandevõimet. C - sümboliseerib kaubikutele sobivat rehvi.

XL
FR - Veljekaitsega rehv

Veljekaitsega rehvi kaitseserv aitab vähendada hõõrdumisest ja löökidest tekitatud kahjustusi veljel ning põhilöögi saab sel juhul veljekaitsega rehv ning mitte velg.

Ei
Erimärkused Parem haarduvus jääl
Hea äravool
Hea pidurdusjõu efektiivsus

Toote kirjeldus

Toote kirjeldus inglise keeles:



Winter tire Hankook iPike RS2, like the model is now a previous generation, is designed for cars. Characterized by improved in comparison with her coupling properties on slippery surfaces, braking performance and reliability in difficult road conditions.

Several types of lamellas
Like its predecessor, the protector of this tire contains several thousand so-called "3D slats" - narrow slots with 3-axis directional faces on vertical walls. But the form and layout of these elements have been substantially changed. The lamellas in the central part are directed at a sharper angle relative to the motion. This significantly increases the exchange rate stability on a slippery surface.

A significant part of the slits has a straightforward shape, classical for such elements. These lamellas are located in the central part at a slight angle. This solution improves the longitudinal coupling properties on the wet surface, not only forming high and long faces, but also directing water to one of the nearby drainage grooves.

Optimized arrangement of spines
The next important innovation is the arrangement of spines. The number of longitudinal rows formed by them is not 10, as before, but 12. The spikes are located closer to the center of the tread, i. E. distributed more evenly throughout its area. This solution significantly improves the stability of the coupling properties on the icy coating.

Improved drainage grooves
The tread pattern of the tire contains a large number of drainage grooves. A considerable part of them is located at an acute angle, which allows the rotation of the wheel to be used to drain water and its mixture with snow. In shoulder areas at the intersection with the transverse grooves at the protector, it becomes possible to compact and hold the snow, further strengthening the grip.

Ülevaade

4.2 / 5 tähest (9 hindamist)

5★
5
4★
3
3★
1
2★
0
1★
0
Hankook Hankook Winter I Pike RS2 W429 205 55 R16 94T XL Toote kirjeldus inglise keeles:



Winter tire Hankook iPike RS2, like the model is now a previous generation, is designed for cars. Characterized by improved in comparison with her coupling properties on slippery surfaces, braking performance and reliability in difficult road conditions.

Several types of lamellas
Like its predecessor, the protector of this tire contains several thousand so-called "3D slats" - narrow slots with 3-axis directional faces on vertical walls. But the form and layout of these elements have been substantially changed. The lamellas in the central part are directed at a sharper angle relative to the motion. This significantly increases the exchange rate stability on a slippery surface.

A significant part of the slits has a straightforward shape, classical for such elements. These lamellas are located in the central part at a slight angle. This solution improves the longitudinal coupling properties on the wet surface, not only forming high and long faces, but also directing water to one of the nearby drainage grooves.

Optimized arrangement of spines
The next important innovation is the arrangement of spines. The number of longitudinal rows formed by them is not 10, as before, but 12. The spikes are located closer to the center of the tread, i. E. distributed more evenly throughout its area. This solution significantly improves the stability of the coupling properties on the icy coating.

Improved drainage grooves
The tread pattern of the tire contains a large number of drainage grooves. A considerable part of them is located at an acute angle, which allows the rotation of the wheel to be used to drain water and its mixture with snow. In shoulder areas at the intersection with the transverse grooves at the protector, it becomes possible to compact and hold the snow, further strengthening the grip.

20555 R16 W429 94T XL 4.2 9 5 0.5 66.24
Esita küsimus

captcha
Üles