Sõprade ring
Liitu Sõprade ringiga ja säästa! Vaata veel

Filtreerimine

Näita tooteid
Hind
Kaal, kg
Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal, kg
Jooksulindi laius, cm
Kokkupandav
Treeningprogrammid
Südame rütmi programmid
Toote tüüp Crosstrainerid×
Kuvatud: 9
Sorteeri:
Christopeit Crosstrainer CT3 White/Black
285,54 / tk
Christopeit Crosstrainer CT3 White/Black
  • Kaal: 31 kg
  • Koormustasemete arv: 8
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 100 kg
ELLIPTILINE TRENAŽÖÖR YK-CT1902T
Laos
ELLIPTILINE TRENAŽÖÖR YK-CT1902T
  • Kaal: 43.3 kg
  • Koormustasemete arv: 16
  • Treeningprogrammid : 0
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 120 kg
Hammer Crosslife BT
421,00 / tk
Laos
Hammer Crosslife BT
  • Kaal: 42 kg
  • Koormustasemete arv: 16
  • Treeningprogrammid : 22
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 130 kg
Velotrenažöör cross motion bt
499,00 / tk
Laos
Velotrenažöör cross motion bt
  • Kaal: 40 kg
  • Koormustasemete arv: 35
  • Treeningprogrammid : 12
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 130 kg
Christopeit Sport CXM 7
648,66 / tk
Uus
Christopeit Sport CXM 7
  • Kaal: 50 kg
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 150 kg
Christopeit CS5 Silver
381,56 / tk
Christopeit CS5 Silver
  • Kaal: 40 kg
  • Koormustasemete arv: 8
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 150 kg
(1)
ELLIPTILINE TRENAŽÖÖR CROSSTECHXTR IV
ELLIPTILINE TRENAŽÖÖR CROSSTECHXTR IV
  • Kaal: 38 kg
  • Koormustasemete arv: 16
  • Treeningprogrammid : 1
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 130 kg
Kettler Cross Trainer Axos Nova M
710,59 / tk
Kettler Cross Trainer Axos Nova M
  • Kaal: 62 kg
  • Koormustasemete arv: 8
  • Treeningprogrammid : 1
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 110 kg
Elliptiline treenažöör Spokey Planet
275,78 / tk
Uus
Elliptiline treenažöör Spokey Planet
  • Kaal: 27 kg
  • Pulsi mõõtmise andurid: Jah
  • Kasutaja/-te maksimaalne kehakaal: 120 kg
Kuvatud: 9

Kuidas valida koju trenažööri?

Kes meist ei oleks mõelnud, et peaks end käsile võtma, hakkama õigesti toituma ja trenni tegema? Ma usun, et me kõik oleme endale vähemalt korra elus sellise eesmärgi püstitanud- kas siis uusaastalubadusena või kiirelt enne suve tulekut.
 
Alati ei pea minema jõusaali või ühinema mõne rühmatreeninguga, et ennast vormi ajada. Tean ka inimesi, kellele ei meeldi üldse rahvarohked kohad ja kes armastavad enda füüsilist vormi hoida kodus, omaette treenides.
 
Paljudel on kodus olemas lihtsamad treeningvahendid nagu hantlid, hüppenöörid, erinevad rõngad ja treeningpallid. Tegelikult on veel päris palju erinevaid võimalusi, kuidas kodus sporti teha. Näiteks erinevaid treening seadmeid nagu jooksulindid, stopperid, sõudeergomeetrid, velotrenažöörid ja treeningkeskused.  Mida nendest aga eelistada?

Jooksulindid

Väga hea ja lihtne spordivahend kodus treenimiseks. Lihtne just selle poolest, et trenažööril on vaid kaks funktsiooni- kõndimine ja jooksmine. Jooksulindil treenides võib tunnis kaotada kuni 700 kalorit, mis teeb jooksulindist väga efektiivse spordivahendi. Ühtlasi on jooksutreening hea sest, jooksmine tugevdab südame- ja veresoonkonda, aitab suurendada vastupidavust ja luutihedust, treenida jalalihaseid ja nagu eelpool mainitud- aitab kaotada suurel hulgal kaloreid.
 
Küll aga tasub meeles pidada, et jooksutrenn ei sobi alati kõigile. Jooksmine ei tee head inimestele, kes on ülekaalulised või kellel esinevad mõned muud ortopeedilised probleemid. Ülekaalulised ja treenimata inimesed võivad juba ühe mõtlematu ja ülepingutatud jooksutrenniga endale kõvasti liiga teha.
Vale jooksutehnika korral võib jalgadele mõjuda isegi rahuliku tempoga jooksmisel ligi 2 korda enda kehakaalust suurem koormus. Suuremal jooksukiirusel võib see muutuda ligi kolmekordseks. Siit edasi järeldusi tehes, mõelge kui suur koormus saab osaks liigestele ja pole ime, et vigastused on kerged tekkima.
 
Teine variant jooksulindil on lihtsalt kõndimine, valides omale meelepärase tempo. Käimine aitab treenida inimesi kellel on selja- ja jalatraumad või vanusega seotud vaevused. Lisaks on kõndimine ka väga hea treening näiteks rasedatele, sest regulaarne füüsiline koormus soodustab ettevalmistust sünnituseks ning kiiremat süniitusjärgset taastumist.

Missugust jooksulinti valida?

Jooksulintidel on palju erinevaid parameetreid, mis kujundavad toote kasutusmugavuse ja hinna.  Nendeks näitajateks on mootori võimsus, kasutaja maksimum kaal, jooksulindi enda kaal, jooksuala suurus ja lisavarustus ning erinevad funktsioonid.
 
Seega tasub enne ostu sooritamist hetke mõelda ja endas selgusele jõuda, kui  tihti te trenažööri kasutada plaanite ning mis on teie ootused uuele treeningmasinale. Odavamad tooted kannatavad enamasti raskust kuni 80 kg,  olles väiksema mootorivõimsusega ja mõeldud väiksema koormusega kasutajatele. Ehk siis jooksu/kõnnitrenniks mis kestab kuni 30 minutit.
 
Keskmise ja kallima hinnatasemega trenažöörid on võimsamad. Nende jooksuala on suurem ja ka treeningvahend ise on massiivsem, tagades nii sujuvama ja stabiilsema treeningkogemuse. Lisaks taluvad sellised jooksulindid suuremaid raskuseid -kuni 200 kg. Kallimatel toodetel on ka võimalik lindi kaldenurki sättida, imiteerides nii näiteks mäkkejooksu.
 
Jooksulinte on olemas nii mehaanilisi kui elektroonilisi. Siinkohal tasub samamoodi tähelepanu pöörata erinevatele funktsioonidele- ekraanid võimaldavad jälgida treeningu efektiivsust ja jooksulindi käepidemed aitavad mõõta pulssi.Soovitame enne ostu tegemist tutvuda erinevate mudelite ja tootjatega ning võrrelda masinate parameetreid.

Eliptilised trenažöörid

Sellised trenažöörid on mõeldud eelkõige vastupidavuse treenimiseks ja rasva põletamiseks. Seega on see ideaalne treeningvahend neile, kes soovivad ennast kiirelt vormi saada. Elliptilisel trenažööril treenimine tugevdab veresoonkonda ja treenib efektiivselt meie kõige suuremaid lihased nagu tuharad, rindkere ja käelihased.
 
Kuna elliptiline trenažöör treenib korraga nii paljusid erinevaid lihasgruppe, on see kasulikum kui näiteks rattasõit või jooksmine jooksulindil. Elliptiline treeningseade sobib ka enamasti neile, kellele on jooksulint vastunäidustatud, ehk siis ülekaalulistele inimestele.
 
Seda trenažööri armastatakse ka seetõttu, et seda on nii lihtne kokku panna ja sellega on võimalik kohe treenima asuda. Tuleb valida vaid endale sobiv raskusaste või spetsiaalne programm. Erinevatel mudelitel on erinevad režiimid- näiteks mägedes treenimise režiim, kus raskus treeningu käigus vastavalt ise vahetub.

Kuidas Elliptilist trenažööri valida?

Kui plaanite endale osta elliptilise trenažööri siis tuleb tähelepanu pöörata hooratta massile, treeningkoormusele ja loomulikult seadme disainile. Hooratta mass on kindlasti kõige olulisem kriteerium, millele tähelepanu pöörata, sest mida suurem on hooratas, seda suurem on simulaatori stabiilsus ja vastupidavus. Kui kasutate trenažööri tihti, siis sobib spordivahend mille hooratta kaal algab vähemalt 21 kg.
 
Tasub uurida ka treeningvahendi erinevaid lisafunktsioone nagu koormuste ja rakenduste arv. Mida rohkem erinevaid funktsioone ja reguleerimisvõimalusi, seda huvitavam on ka endal treenida ja jälgida jälgides nii erinevaid näitajaid. Näiteks on võimalik mõõta treeningu ajal oma plussi, südametegevust ja põletatud kalorite hulka.

Velotrenažöörid

On  suurepäraseks abivahendiks, kui soovite treenida jala- ja kõhulihaseid. Nii nagu elliptilised trenažöörid, aitab ka velotrenažöör tugevdada südame - veresoonkonda. Lisaks suureneb ka vastupidavus ehk võhm. Seadme erinevad koormuse tasemed tagavad efektiivse treeningu vastavalt teie soovidele ja füüsilisele võimekusele.
 
Sellised treeningvahendid on ühed soodsama hinnaga masinad turul ning kõige laialdasemalt levinud trenažöörid meie kodudes. Neid leiab paljudes erinevates suurustes, seega mahub selline toode ka väiksemasse koju. Mõni mudel võib mahtuda seinakappi või isegi voodi alla. Lisaks on võimalik osta ka näiteks põrandakate trenažöörile , mis aitab kaitsta nii põrandat ennast kui ka summutada helisid.

Missugust velotrenažööri valida?

Peamine treening funktsioon on kõigil veloergomeetritel sama, küll aga saab neid oma soovi ja vajaduse järgi reguleerida. Raskusastme muutmiseks on kodustel masinatel mehaaniline nupp, mida on võimalik käsitsi keerata. Profimasinatel seevastu on see protsess üldiselt juba automatiseeritud.
 
Koju velotrenažööri valides tasub pöörata põhirõhk just toote lisafunktsioonidele nagu seadme ekraan ehk infotabloo, mis aitab silma peal hoida kogu treeningul. Ühtlasi näeb ekraanilt ka igasuguseid muid lisasid nagu näiteks pulssi, kiirust, distantsi ja treeningu käigus kulutatud kaloreid.
 
Parimatel mudelitel on palju erinevaid seadistatavaid treeningprogramme, millest osa näiteks  reguleerivad  määratud pulsi järgi automaatselt koormust, et treening oleks kõige efektiivsem. Tasub uurida erinevate firmade nagu näiteks Kettleri, inSportline ja Spokey tooteid ning miks mitte teha valik just nende hulgast.

Sõudmistrenažöörid ehk sõudeergomeetrid

Väga hea treeningvahend just algajale treenijale, sest arendab jõudu ja mõjub hästi südamele ja veresoonkonnale. Küll aga peaks algaja esmalt selgeks õppima sõudmistehnika põhitõed, et treening toimuks õigesti ja oleks võimalikult efektiivne.
 
Rasvade põletamiseks tuleb treenida õige pulsisagedusega ja kindlasti mõõduka tempoga. Sõudeergomeetril treenimine ei mõju koormavalt liigestele, sest liigutused on sujuvad ning kasutaja ei toetu kogu keha massiga oma liigestele.

Missugust sõudmistrenažööri valida?

Sõudeergomeetreid on kahte tüüpi, mille järgi neid peamiselt liigitatakse. Üks variant on osta sõudmistrenažöör, mis on keti või lindiga ja mis asub rullikeeratuna püstipidi sees, meenutades nii pisut veloergomeetrit.
 
Teine variant trenažöörist on aga selline, millel asub eesotsas anum, mis tuleb kindlasti enne treeningut veega täita. See kui palju vett anumas parasjagu on, paneb paika vastupanu ja raskusastme.  
Ja nagu ikka tasub uurida ka erinevaid lisafunktsioone, et treening enda jaoks ka lisaks kasulikkusele veel huvitavamaks muuta. Näiteks on olemas funktsioon, kus sõudeergomeeter pakub enne treeningut teile mingit kindlat distantsi, mis tuleb treeningu käigus läbida. Seda teekonda  saab aga kogu treeningu ajal ekraanilt jälgida.
 
Ja muidugi on tähtis jälgida enne ostu trenažööri mõõtmeid, sest tegemist on üldiselt ikkagi suhteliselt suure ´´asjaga´´ ja tore oleks kui lisaks trenažöörile ka endale elamisruumi jääb..

Stepperid

Stepperid on ideaalsed vahendid alakeha treenimiseks. Stepper treenib väga hästi puusi, tuharaid ja jalgu. Lisaks annavad stepperid efektiivse kombinatsiooni kardio- ja takistus treeninguks. See on ideaalne nii algajatele, vanematele inimestele, kui ka taastusraviks, sest selline treening ei koorma  eriti liigeseid. Stepperiga treenimine on küll vähem koormav kui aeroobika, ent vormib siiski suurepäraselt keha ja põletab kaloreid. Lisaks on steppereid müügil väga erineva suurusega.

Missugust stepperit valida?

Leidub palju eri tüüpi steppereid-  nii elektroonilisi kui ka manuaalseid. Elektroonilised stepperid on üldjuhul paremad, sest mootor reguleerib sammu liikumist, mõjudes nii jalgadele väiksema intensiivsusega. Manuaalsed stepperid on jällegi oluliselt odavamad.
 
Lisaks on olemas täissuuruses stepperid ja ministepperid. Suured stepperid on kallimad, sest need pakuvad paremat tasakaalu ja intensiivsemat treeningut. Lisaks on neil enamasti palju lisaomadusi nagu treeningkompuuter koos erinevate programmidega, integreeritud pulsiandur ja muud funktsioonid, mis aitavad treeningul silma peal hoida.
 
Mini stepperid on seevastu kompaktsed ja ruumisäästlikumad. Neil pole küll käepidemeid , kuid nad on kasutamisel samamoodi stabiilsed. Kallimatel ja parematel mudelitel võib olemas olla ka treeningkompuuter, kuid enamasti puuduvad neil erinevad treeningprogrammid.

Treeningkeskused

Nagu nimi ütleb on tegemist treeningkeskusega, ehk trenažööriga millel on palju erinevaid võimalusi. Näiteks on võimalik nendega treenida käsi, jalgu, rindkere, õlgu ja paljusid teisi erinevaid lihaseid. Selliseid tooteid leiab mitmeid erinevaid mudeleid ja vastavalt tüübile on võimalik sooritada erilaadseid harjutusi. Näiteks köieveoga masinad on suurepärased vahendid käte- ja rinnalihaste treenimiseks, küll aga ainult käte treenimiseks peaks eelkõige eelistama raskustega masinat.

Missugust treeningkeskust koju valida?

Enne treeningkeskuse ostmist tuleb paika panna oma isiklikud soovid ja ootused edaspidisele treeningule, kuna mudeleid on mitmeid ja valikuid on palju. Mõistlik oleks enne masina soetamist piiluda mõnda kohalikku jõusaali ning proovida ära erinevad treeningkeskuse tüübid. Nii on kordades lihtsam just endale sobiv masin koju soetada.
 
Kui hakkate treeningkeskus ostma,  on väga oluline, et valite masina sellise, mis vastab kehakaalu piirnormidele. Ja muidugi kõige elementaarsem- kuna tegemist on suure seadmega, siis tasub alati üle mõõta kas selline toode ka päriselt teie koju ära mahub.

Korduma Kippuvad Küsimused (KKK)

Millised on parimad trenažöörid kodus kasutamiseks?
Enamasti kõik trenažöörid mis koju ära mahuvad, sobivad ka kodus kasutamiseks. Valik tuleb teha eelkõige selle järgi, missugust trenni te plaanite tegema hakata.
 
Millised on parimad trenažööride tootjad?
Meie julgeme soovitada järgmiseid tootjad nagu : Spokey, inSPORTline, Hammer, Kettler, NordicTrack ja Christopeit
 
Mida jälgida endale trenazööri valides?
Kõige tähtsam on osta õige treeningseade lähtudes sellest, mis kehaosasid ja lihasgruppe te treenida soovite. Kindlasti on oluline ka toote kvaliteet ning oluline on ka tootjafirma. Valides trenažööri tuntud kaubamärgi alt võite enamasti kindel olla, et juhul kui peaks vaja minema on erinevad varuosad jms saadaval.
 
Kuidas valida endale jooksulinti?
Jooksulint tuleb valida vastavalt sellele, kui tihti te plaanite jooksulinti kasutada ning kui kaua teie treening kestab. Kindlasti vaadata üle ka see, kui suur võib olla kasutaja maksimum raskus.
 
Kuidas valida endale elliptilist trenažööri?
Valik tuleb teha vastavalt hooratta massile, treeningkoormusele ja loomulikult seadme disainile. Mida rohkem on erinevaid lisafunktsioone, seda huvitavam on treening ise , sest nii saab jälgida erinevaid näitajaid ekraanil.