TÄHTIS INFORMATSIOON

Lugupeetud kliendid, teavitame Teid, et välja kuulutatud eriolukorra ajal jätkab 1a.ee tööd üle kogu Eesti, et saaksite mugavalt soetada vajalikku kaupa. Soovitame Teil läbi lugeda meie korduma kippuvad küsimused antud eriolukorra kohta.


Kas e-poest tellitud kaupa tarnitakse koju ja pakiautomaatidesse?

Eelnevalt tasutud tellimuste osas tarne koju või pakiautomaati toimib edasi muutusteta.
Kauba eest kättesaamisel tasumine ei ole hetkel võimalik.
 
E-poe väljastuspunktide lahtiolekuajad alates 17. märtsist.
Eesti Vabariigi valituse soovitusel sulgeme seoses koroonaviiruse puhanguga e-poe väljastuspunktid ohu möödumiseni.
 
Mis juhtub kätte saamata tellimustega, mille tarneviisiks on kättesaamine väljastuspunktist?
Komplekteerimata tellimused:
Seoses praeguse olukorraga tühistame komplekteerimata tellimused.

Eelnevalt tasutud tellimuste osas võtab Teiega ühendust klienditeenindus ja pakub teile kaht võimalust:
Toimetame tellimuse pakiautomaati või Teile koju ning katame tarnekulud Teie eest.
Tellimus tühistatakse kliendi nõusolekul ning selle eest tagastatakse raha.
 
E-poest tellitud toodete tagastamine
Seoses COVID-19 viirusepuhangu tõttu jõustatud eriolukorraga Eesti Vabariigis teostame kõiki tagastus- ja garantiijuhtumeid kontaktivabalt. Rohkem infot SIIN. Küsimuste või pretensioonide puhul palume meiega ühendust võtta e-maili teel: [email protected]