Kõik kategooriad
4210

Saadaval hulgilaos

Lisa korvi Kogus:
Kogus, ml:
50
100

Kättetoimetuse valik:

SELF_DELIVERY Ligikaudne 1а.ee väljastuspunktis
29.06.2018
PICKUP Ligikaudne tarne automaati

 

27.06.2018
ADDRESS Ligikaudne tarne aeg
27.06.2018

Kauba peamised parameetrid:

  • Bränd: Issey Miyake
  • Kontsentratsioon: Tualettvesi (EDT)
  • Kogus (ml): 100
  • Tüüp: Klassikaliseks väärtuseks/Meeldejäävak...
Rohkem antud tootest

Põhjalikud andmed

Bränd Issey Miyake
Kontsentratsioon

Kontsentratsioon tähistab lõhnaõlide tugevust ja püsivust.

• EDC - meeste odekolonn kerge ja vähempüsivama lõhnaga.

• EDP või parfüümvesi on naiste aroom, mida iseloomustab suurem lõhna tugevus ja suurem püsivus.

Tualettvesi (EDT)
Kogus (ml)

Kogus tähistab kauba suurust milliliitrites.

100
Tüüp

Lõhnaõli tüüp tähistab selle kasutuseesmärki, hooaega, kavatsust või keskkonda, kus plaanitakse kasutada antud lõhnali. See võimaldab valida sobiva lõhnaõli igale maitsele.

Võrgutavaks kohtinguks
Meeldejäävaks peoks

Soojaks talveks

Klassikaliseks väärtuseks
Kingisoovitused

Kingisoovitus on suurepärane abiline kingi leidmisel konkreetsele inimesele.

Lõhnaõlid on jaotatud ligikaudse vanuse, aroomi disaini ja nimetuse järgi.

Need soovitused ei ole range jaotus. Näiteks, isale võivad meeldida lõhnaõlid, mis on kategooriast "Kallimale" ja ka vastupidi.

Isale
Kallimale
Pojale, vennale, sõbrale
Vanuseline jaotus

Vanuseline jaotus on võimalus sorteerida lõhnaõlisid ligikaudse vanusekategooria järgi.

Lõhnaõlid on jaotatud nelja kategooria vahel, millest aroomid "Kõigile" sobivad igale vanusele.

Kategoorias "Kuni 18" on lõhnaõlid, mille aroom on kerge, õhuline.

Kategoorias "Kuni 25" on püsivamad ja ilmekamad lõhnaõlid ning kategoorias "Üle 25" on lõhnaõlid, mille aroom on kestvam ja klassikalisem.

Antud soovitused ei ole range reegel. Näiteks, ka 18 aastasele võivad meeldida "Üle 25" lõhnaõlid ja ka vastupidi.

Üle 18
Aroomi grupp Puit
Erimärkused Lõhna tipp: greip, bergamot, rosmariin, piparmünt ja kardemon
Lõhna süda: mate, mairoos, roosa pipar ja lavendel
Lõhna põhi: patšuli, muskus, vetiver

Toote kirjeldus

Issey Miyake L´Eau D´Issey Fraiche
Tootekirjeldus inglise keeles:

On the topic of the original masculine fragrance L'Eau d'Issey Pour Homme from 1994, which symbolizes the strength and freshness of a mountain stream, Issey Miyake will present the new edition L'Eau d'Issey Pour Homme Fraiche in February 2016.

The fragrance is airy and fresh and apparently full of energy and dynamism. Its citrus, aquatic and woody composition is signed by perfumer Christophe Raynaud. The energy of brusque grapefruit meets the power of white patchouli.

The top notes include grapefruit, bergamot, rosemary and mint. Mate, May rose and pink pepper form the heart of the perfume, laid on a woody base of white patchouli and musk.

The bottle retains the simple design, made of pure, clear glass symbolizing a waterfall. The advertising campaign is credited to Ryan Hopkinson. The fragrance is airy and fresh and apparently full of energy and dynamism. Its citrus, aquatic and woody composition is signed by perfumer Christophe Raynaud. The energy of brusque grapefruit meets the power of white patchouli.

The top notes include grapefruit, bergamot, rosemary and mint. Mate, May rose and pink pepper form the heart of the perfume, laid on a woody base of white patchouli and musk.

The bottle retains the simple design, made of pure, clear glass symbolizing a waterfall. The advertising campaign is credited to Ryan Hopkinson.

L'Eau d'Issey Pour Homme Fraiche is available as 50 and 75 ml Eau de Toilette. L'Eau d'Issey Pour Homme Fraiche was launched in 2015.

Ülevaade

0.0 / 5 tähest (0 hindamist)

5★
4★
3★
2★
1★
ISSEY MIYAKE Issey Miyake L´Eau D´Issey Fraiche 100ml EDT
Issey Miyake L´Eau D´Issey Fraiche
Tootekirjeldus inglise keeles:

On the topic of the original masculine fragrance L'Eau d'Issey Pour Homme from 1994, which symbolizes the strength and freshness of a mountain stream, Issey Miyake will present the new edition L'Eau d'Issey Pour Homme Fraiche in February 2016.

The fragrance is airy and fresh and apparently full of energy and dynamism. Its citrus, aquatic and woody composition is signed by perfumer Christophe Raynaud. The energy of brusque grapefruit meets the power of white patchouli.

The top notes include grapefruit, bergamot, rosemary and mint. Mate, May rose and pink pepper form the heart of the perfume, laid on a woody base of white patchouli and musk.

The bottle retains the simple design, made of pure, clear glass symbolizing a waterfall. The advertising campaign is credited to Ryan Hopkinson. The fragrance is airy and fresh and apparently full of energy and dynamism. Its citrus, aquatic and woody composition is signed by perfumer Christophe Raynaud. The energy of brusque grapefruit meets the power of white patchouli.

The top notes include grapefruit, bergamot, rosemary and mint. Mate, May rose and pink pepper form the heart of the perfume, laid on a woody base of white patchouli and musk.

The bottle retains the simple design, made of pure, clear glass symbolizing a waterfall. The advertising campaign is credited to Ryan Hopkinson.

L'Eau d'Issey Pour Homme Fraiche is available as 50 and 75 ml Eau de Toilette. L'Eau d'Issey Pour Homme Fraiche was launched in 2015.

42.10
Esita küsimus

captcha
Üles