Kõik kategooriad
5130
67.19

Saadaval hulgilaos

Lisa korvi Kogus:
Kogus, ml:
50
90
150

Kättetoimetuse valik:

SELF_DELIVERY Ligikaudne 1а.ee väljastuspunktis
05.10.2018
PICKUP Ligikaudne tarne automaati

 

05.10.2018
ADDRESS Ligikaudne tarne aeg
05.10.2018

Kauba peamised parameetrid:

  • Bränd: Viktor & Rolf
  • Kontsentratsioon: Tualettvesi (EDT)
  • Kogus (ml): 50
  • Tüüp: Kerge, igapäevaeluks ja kontorisse/Pid...
Rohkem antud tootest
KINGITUS:

Tasuta tarne kõikidesse DPD PICKUP pakipunktidesse (tooted alates 15 EUR ja kuni 9 kg) promokoodiga "DPD"

Põhjalikud andmed

Bränd Viktor & Rolf
Kontsentratsioon

Kontsentratsioon tähistab lõhnaõlide tugevust ja püsivust.

• EDC - meeste odekolonn kerge ja vähempüsivama lõhnaga.

• EDP või parfüümvesi on naiste aroom, mida iseloomustab suurem lõhna tugevus ja suurem püsivus.

Tualettvesi (EDT)
Kogus (ml)

Kogus tähistab kauba suurust milliliitrites.

50
Tüüp

Lõhnaõli tüüp tähistab selle kasutuseesmärki, hooaega, kavatsust või keskkonda, kus plaanitakse kasutada antud lõhnali. See võimaldab valida sobiva lõhnaõli igale maitsele.

Võrgutavaks kohtinguks
Kerge, igapäevaeluks ja kontorisse

Pidulikuks õhtuks

Soojaks talveks
Kingisoovitused

Kingisoovitus on suurepärane abiline kingi leidmisel konkreetsele inimesele.

Lõhnaõlid on jaotatud ligikaudse vanuse, aroomi disaini ja nimetuse järgi.

Need soovitused ei ole range jaotus. Näiteks, isale võivad meeldida lõhnaõlid, mis on kategooriast "Kallimale" ja ka vastupidi.

Isale
Kallimale
Pojale, vennale, sõbrale
Vanuseline jaotus

Vanuseline jaotus on võimalus sorteerida lõhnaõlisid ligikaudse vanusekategooria järgi.

Lõhnaõlid on jaotatud nelja kategooria vahel, millest aroomid "Kõigile" sobivad igale vanusele.

Kategoorias "Kuni 18" on lõhnaõlid, mille aroom on kerge, õhuline.

Kategoorias "Kuni 25" on püsivamad ja ilmekamad lõhnaõlid ning kategoorias "Üle 25" on lõhnaõlid, mille aroom on kestvam ja klassikalisem.

Antud soovitused ei ole range reegel. Näiteks, ka 18 aastasele võivad meeldida "Üle 25" lõhnaõlid ja ka vastupidi.

Kõigile
Aroomi grupp Puit
Erimärkused Lõhna tipp: bergamott, greip, roosa pipar
Lõhna süda: safran, kaneel, paprika
Lõhna põhi: vetiver, tubakas, nahk

Toote kirjeldus

Viktor & Rolf Spicebomb
Toote kirjeldus inglise keeles:


Viktor & Rolf present the male equivalent of the famous Flowerbomb fragrance (2005) and the second men's fragrance after Antidote (2006) under the name of Spicebomb. The designer duo wanted to give men the fragrance that is Flowerbomb to women, bearing in mind that spices are for masculine scents what flower notes are for feminine.

Spicebomb comes out in January 2012 as an explosive and extrovert oriental - woody and spicy composition. Perfumer Olivier Polge blended spices with sensual undertones; creating two diametrically opposed fragrant accords: 1. the addictive and fiery one and 2. the explosive and icy one. The fiery accord contains notes of chili, saffron, leather, tobacco and vetiver. The explosive one includes bergamot, grapefruit, elemi and pink pepper.

Fabien Baron designed the bottle so it looks like a hand grenade, which “triggers” with the designer’s logo. The face of the campaign is a model Sean O'Pry, photographed by Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin.

The fragrance is available as 50 and 90 ml Eau de Toilette with 200 ml shower gel and 100 ml after shave balm.

Ülevaade

0.0 / 5 tähest (0 hindamist)

5★
4★
3★
2★
1★
VIKTOR & ROLF Viktor & Rolf Spicebomb 50ml EDT Viktor & Rolf Spicebomb
Toote kirjeldus inglise keeles:


Viktor & Rolf present the male equivalent of the famous Flowerbomb fragrance (2005) and the second men's fragrance after Antidote (2006) under the name of Spicebomb. The designer duo wanted to give men the fragrance that is Flowerbomb to women, bearing in mind that spices are for masculine scents what flower notes are for feminine.

Spicebomb comes out in January 2012 as an explosive and extrovert oriental - woody and spicy composition. Perfumer Olivier Polge blended spices with sensual undertones; creating two diametrically opposed fragrant accords: 1. the addictive and fiery one and 2. the explosive and icy one. The fiery accord contains notes of chili, saffron, leather, tobacco and vetiver. The explosive one includes bergamot, grapefruit, elemi and pink pepper.

Fabien Baron designed the bottle so it looks like a hand grenade, which “triggers” with the designer’s logo. The face of the campaign is a model Sean O'Pry, photographed by Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin.

The fragrance is available as 50 and 90 ml Eau de Toilette with 200 ml shower gel and 100 ml after shave balm.
5 0.5 51.30
Esita küsimus

captcha
Üles