Kõik kategooriad
5771
78.44

Saadaval hulgilaos

Lisa korvi Kogus:
Kogus, ml:
30
50
90

Kättetoimetuse valik:

SELF_DELIVERY Ligikaudne 1а.ee väljastuspunktis
17.08.2018
PICKUP Ligikaudne tarne automaati

 

17.08.2018
ADDRESS Ligikaudne tarne aeg
17.08.2018

Kauba peamised parameetrid:

  • Bränd: Versace
  • Kontsentratsioon: Parfüümvesi (EDP)
  • Kogus (ml): 90
  • Tüüp: Kerge, igapäevaeluks ja kontorisse/Mee...
Rohkem antud tootest
KINGITUS:

AINULT TÄNA TASUTA tarne (ühele tootele alates 15 EUR ja kuni 9 kg) üle kogu Eesti kõigi tarneviisidega kasutades koodi "FREE"

Põhjalikud andmed

Bränd Versace
Kontsentratsioon

Kontsentratsioon tähistab lõhnaõlide tugevust ja püsivust.

• EDT'l või tualettveel võib olla nii naiste, kui ka meeste aroom, olla keskmise või kõrge püsivusega.

• EDP või parfüümvesi on naiste aroom, mida iseloomustab suurem lõhna tugevus ja suurem püsivus.

Parfüümvesi (EDP)
Kogus (ml)

Kogus tähistab kauba suurust milliliitrites.

90
Tüüp

Lõhnaõli tüüp tähistab selle kasutuseesmärki, hooaega, kavatsust või keskkonda, kus plaanitakse kasutada antud lõhnali. See võimaldab valida sobiva lõhnaõli igale maitsele.

Värske suveks
Võrgutavaks kohtinguks

Kerge, igapäevaeluks ja kontorisse

Meeldejäävaks peoks
Kingisoovitused

Kingisoovitus on suurepärane abiline kingi leidmisel konkreetsele inimesele.

Lõhnaõlid on jaotatud ligikaudse vanuse, aroomi disaini ja nimetuse järgi.

Need soovitused ei ole range jaotus. Näiteks, emale võivad meeldida lõhnaõlid, mis on kategooriast "Kallimale" ja ka vastupidi.

Kallimale
Emale
Tütrele, õele, sõbrannale
Vanuseline jaotus

Vanuseline jaotus on võimalus sorteerida lõhnaõlisid ligikaudse vanusekategooria järgi.

Lõhnaõlid on jaotatud nelja kategooria vahel, millest aroomid "Kõigile" sobivad igale vanusele.

Kategoorias "Kuni 18" on lõhnaõlid, mille aroom on kerge, õhuline.

Kategoorias "Kuni 25" on püsivamad ja ilmekamad lõhnaõlid ning kategoorias "Üle 25" on lõhnaõlid, mille aroom on kestvam ja klassikalisem.

Antud soovitused ei ole range reegel. Näiteks, ka 18 aastasele võivad meeldida "Üle 25" lõhnaõlid ja ka vastupidi.

Kõigile
Aroomi grupp Lilleline
Erimärkused Lõhna tipp: magusad tsitruselised, granaatõun
Lõhna süda: lootos, pojeng, vaarikad, magnolia
Lõhna põhi: merevaik, muskus, punane puit

Toote kirjeldus

Versace Bright Crystal Absolue
Toote kirjeldus inglise keeles:


Based on popularity of Bright Crystal edition, Versace and Euroitalia are launching a stronger version of the original fragrance with hope that it will thrill fans of the original edition. "After the amazing success of Bright Crystal worldwide we wanted to respond to the wish of very demanding customers and launch and intense version.“ – as stated by Giovanni Sgariboldi, president of Euroitalia.

Creative director of the Versace brand - Donatella Versace accentuates that this is a fragrance with enhanced intensity and longevity, the composition of which provides a vibrant perfume full of love.

Composition of the fragrance Versace Bright Crystal Absolu is signed by Alberto Morillas (creator of fragrances Bright Crystal edt, Versace Yellow Diamond and Versace Pour Homme), who enriched top notes with a blend of yuzu, pomegranate and accords of ice, refreshing the heart of raspberry, lotus, peony and magnolia. The base incorporates Acajou wood, amber and musk.

The flacon has maintained the same form in somewhat darker pink than the original perfume, while outer carton is embellished with white-grey ornaments. The fragrance arrives as 50 and 90ml EDP.

Photos for the advertising campaign were taken by Mario Testino, and face of the new edition, Candice Swanepoel, was presented on a luxurious sofa dressed in glittery evening gown holding a bottle of the new Versace perfume in her hand. Bright Crystal Absolu was launched in 2013.

Ülevaade

0.0 / 5 tähest (0 hindamist)

5★
4★
3★
2★
1★
VERSACE Versace Bright Crystal Absolu 90ml EDP Versace Bright Crystal Absolue
Toote kirjeldus inglise keeles:


Based on popularity of Bright Crystal edition, Versace and Euroitalia are launching a stronger version of the original fragrance with hope that it will thrill fans of the original edition. "After the amazing success of Bright Crystal worldwide we wanted to respond to the wish of very demanding customers and launch and intense version.“ – as stated by Giovanni Sgariboldi, president of Euroitalia.

Creative director of the Versace brand - Donatella Versace accentuates that this is a fragrance with enhanced intensity and longevity, the composition of which provides a vibrant perfume full of love.

Composition of the fragrance Versace Bright Crystal Absolu is signed by Alberto Morillas (creator of fragrances Bright Crystal edt, Versace Yellow Diamond and Versace Pour Homme), who enriched top notes with a blend of yuzu, pomegranate and accords of ice, refreshing the heart of raspberry, lotus, peony and magnolia. The base incorporates Acajou wood, amber and musk.

The flacon has maintained the same form in somewhat darker pink than the original perfume, while outer carton is embellished with white-grey ornaments. The fragrance arrives as 50 and 90ml EDP.

Photos for the advertising campaign were taken by Mario Testino, and face of the new edition, Candice Swanepoel, was presented on a luxurious sofa dressed in glittery evening gown holding a bottle of the new Versace perfume in her hand. Bright Crystal Absolu was launched in 2013.
57.71
Esita küsimus

captcha
Üles