Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Talverehv Pirelli Winter Sottozero 3 245/40/R20, 99-W-270 km/h, E, B, 72 dB


Vabandame, antud toode pole hetkel saadaval. Kuvame teisi selle tootegrupi tooteid - loodame, et leiad sarnase toote.

Võid jätkata ostlemist, naastes avalehele või kasutades otsingut.
Tooteinfo

Toote omadused

Üldnäitajad

Toote tüüp Rehvid
Kaubamärk Pirelli
Rehv on mõeldud Sportautodele, Sõiduautodele
Rehvi omadused
Kesk-Euroopa talverehv on kohandatud maanteedel sõiduks, mida talvel regulaarselt korrastatakse. Skandinaavia (lamell) talverehv on hea alternatiiv naastrehvidele, sobib kasutamiseks karmides talvetingimustes. Naastrehv sobib neile, kes tahavad täielikku kindlustunnet talvistel teedel liiklemisel. Naastude lisamisvõimalusega rehv on samaväärse omadusega nagu naastrehvid kuid jäisel teekattel sõitmisel omavad naastrehvid suuremat eelist.
Skandinaavia (hõõrd-) tüüpi
Rehvi tüüp
"M+S – „mud and snow” Talve- või off-road rehv (pori ja lumi).
Talverehv
Läbimõõt R
Rehvi laius ühest servast teiseni. Seda võib näha ka rehvi nimes, näiteks R16, R17 jne.
20"
Seisund Uued

Mõõtmed

Rehvi laius
Laius rehvi millimeetrites, ühest servast teise.
245 mm
Rehvi kõrguse koefitsient, %
Rehvi profiil ehk rehvi kõrguse suhe laiusesse protsentides. Mida väiksem number, seda madalam on rehvi kõrgus.
40

Parameetrid

Kiiruse indeks (SI)
Kiirusindeks ehk rehvi maksimumkiirus, mida rehv suudab taluda. J-100 km/h, K-110 km/h; L-120 km/h; M 130 km/h; N-140 km/h; P-150 km/h; Q-160 km/h; R-170 km/h; S-180 km/h; T-190 km/h; U-200 km/h; H-210 km/h; V-240 km/h; W-km/h; Y-300 km/h; ZR -üle 240 km/h.
W-270 km/h
Koormusindeks (LI)
Koormusindeks ehk ühele rehvile lubatud maksimaalne koormus (kg)
99
Turvisemustri tüüp
Suunatud , sümmeetrilised ja asümmeetrilised rehvimustrid. Suunatud - tagab hea haardumise teega ja parema pidurdamise, kuid seda liiki rehvid peab paigaldama eranditult liikumissuuna järgi. Rehvi paigaldamisel peab kindlasti järgima väliskummi pöörlemissuunda. Juhib hästi kõrvale vett. Sümmeetriline- on suuremal määral suunatud vee kõrvalejuhtimisele rehvi. Paigaldamisel pole suund oluline. Asümmeetriline- protektori iga tsoon võib täita omaenda ülesannet, mis parendab oluliselt summaarset veojõudu, nii kuival kui märjal teel. Paigaldamisel on kohustuslik võtta arvesse sisemist/välimist osa Head näitajad paljude parameetrite järgi Juhib hästi kõrvale vett Suuremad plokid välimises osas, mis tagab parima stabiilsuse kurvides
Suunatud
Kütusekulu tõhusus
Kütusekulu on hinnanguliselt klassides A kuni G. Kõige tõhusamad rehvid on klassis A, ning kõige vähem tõhusamad rehvid on klassis G
E
Haardumine märja kattega
Haarduvus märjal on rehvi ohutuse oluline näitaja. A = lühima pidurdusmaaga rehvid; F = pikima pidurdusmaaga rehvid.
B

Lisaks

Helitugevus
Väline müratase detsibellides.
72 dB
Külgmiste seinte tugevdus
Tugevdatud rehv pakub täiendavat kindlustunnet suurema koormuse või madala õhurõhu korral. XL – Suurendatud kandevõime taluvusega rehv (eXtra Load). RF – Tugevdatud rehv (ReinForced), nagu ka XL rehv, talub suuremat koormust ning kandevõimet. C - sümboliseerib kaubikutele sobivat rehvi.
Ei
FR-ketta velje kaitse
Veljekaitsega rehvi kaitseserv aitab vähendada hõõrdumisest ja löökidest tekitatud kahjustusi veljel ning põhilöögi saab sel juhul veljekaitsega rehv ning mitte velg.
Ei
Pakendi kogus, tk 1
Täiendav info Premiumklassi autodele. Suurepärane efektiivsus kõigis talvetingimustes.
Garantii 24 kuud
Mudel Winter Sottozero 3
Pirelli Winter Sottozero 3
Tootekirjeldus inglise keeles:
WINTER SOTTOZERO™ 3 is the winter tyre dedicated to high-end premium vehicles. It has been designed taking into account the evolution of the modern vehicles, in order to achieve maximum safety, control and performance in all winter weather conditions. New compounds and new sipe design have been used introducing the latest technological features. Furthermore, WINTER SOTTOZERO™ 3 has been co-developed with premium and prestige OEMs.

NO-PRESSURE DRIVE
It is the tyre dedicated to high-end premium cars and SUVs, specifically designed to fit perfectly with the modern vehicles' features ensuring maximum safety, control and performance in all weather conditions.

PUNCTURE CONTROL
SEAL INSIDE is a new tyre construction technology that allows you to continue driving without losing air pressure even after the tyre has been punctured by an external object. Covering almost 85% of the possible accidental causes of pressure loss

COMFORTABLE DRIVING
The PIRELLI NOISE CANCELLING SYSTEM™ (PNCS) is a technology able to reduce the noise inside the vehicle thanks to a sound absorbing device applied to the inside circumferential wall of the tyre, reducing noise significantly.
Toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast ning pilt on illustratiivne. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik omadused. E-poe hinnad võivad erineda kauplustes ja teeninduspunktides kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse Ostjat sellest eraldi esimesel võimalusel.

Kas nägid vigu tootekirjelduses või piltide galeriis? Teavita meid