Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Tualettvesi Calvin Klein CK 2, 30 ml


Vabandame, antud toode pole hetkel saadaval. Kuvame teisi selle tootegrupi tooteid - loodame, et leiad sarnase toote.

Võid jätkata ostlemist, naastes avalehele või kasutades otsingut.
Tooteinfo

Toote omadused

Toote tüüp Parfüümid
Kaubamärk Calvin Klein
Mudel CK 2
Kontsentratsioon
Kontsentratsioon tähistab lõhnaõlide tugevust ja püsivust. • EDT'l või tualettveel võib olla nii naiste, kui ka meeste aroom, olla keskmise või kõrge püsivusega. • EDP või parfüümvesi on naiste aroom, mida iseloomustab suurem lõhna tugevus ja suurem püsivus.
Tualettvesi (EDT)
Lõhna säilimine tundideks 2 - 4 h
Puhta lõhna konsistents 5 - 15 %
Parfüüm on mõeldud Naistele
Maht 30 ml
Lõhnarühm Puidune
Täiendav info Lõhna tipp: wasabi, mandariin, kannikese leht ja pirn . Lõhna süda: kivi, iirisejuur, roos, pojeng . Lõhna põhi: vetiver, sandlipuu, viiruk ja valge muskus.

Video

Calvin Klein CK2
Toote kirjeldus inglise keeles:
Calvin Klein made a hit with its unisex fragrance CK One from 1994, which marked the urban youth of the nineties. It was followed by less popular unisex edition CK Be in 1996. In 2016, Calvin Klein returns to its tradition and presents a new scent that is gender free called CK2, intended for the generation known as the Millennials.

Announced as an urban woody - fresh scent, CK2 begins with unsual combination if wasabi, mandarin and violet leaf. Wet cobblestones and concrete accords are mixed with orris root and rose absolute and placed on the woody base of vetiver, sandalwood and incense.

The bottle, a cylinder of thick glass set on a clear base that allows the fragrance to be viewed either upside down or right side up, is marked by minimalist design. The fragrance is available as 30, 50 and 100 ml Eau de Toilette.
Toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast ning pilt on illustratiivne. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik omadused. E-poe hinnad võivad erineda kauplustes ja teeninduspunktides kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse Ostjat sellest eraldi esimesel võimalusel.

Kas nägid vigu tootekirjelduses või piltide galeriis? Teavita meid