Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Kinkekomplektid naistele Moschino, naistele


Vabandame, antud toode pole hetkel saadaval. Kuvame teisi selle tootegrupi tooteid - loodame, et leiad sarnase toote.

Võid jätkata ostlemist, naastes avalehele või kasutades otsingut.
Tooteinfo

Toote omadused

Toote tüüp Kinkekomplektid naistele
Kaubamärk Moschino
Parfüüm on mõeldud Naistele
Kontsentratsioon Lõhnavesi (EDP)
Maht 65 ml
Komplektis Parfüümvesi (EDP), Tualettvesi (EDT)
Vanuseline jaotus
Vanuseline jaotus on võimalus sorteerida lõhnaõlisid ligikaudse vanusekategooria järgi. Lõhnaõlid on jaotatud nelja kategooria vahel, millest aroomid "Kõigile" sobivad igale vanusele. Kategoorias "Kuni 18" on lõhnaõlid, mille aroom on kerge, õhuline. Kategoorias "Kuni 25" on püsivamad ja ilmekamad lõhnaõlid ning kategoorias "Üle 25" on lõhnaõlid, mille aroom on kestvam ja klassikalisem. Antud soovitused ei ole range reegel. Näiteks, ka 18 aastasele võivad meeldida "Üle 25" lõhnaõlid ja ka vastupidi.
25+
Kingisoovitused
Kingisoovitus on suurepärane abiline kingi leidmisel konkreetsele inimesele. Lõhnaõlid on jaotatud ligikaudse vanuse, aroomi disaini ja nimetuse järgi. Need soovitused ei ole range jaotus. Näiteks, isale võivad meeldida lõhnaõlid, mis on kategooriast "Kallimale" ja ka vastupidi.
Emale, Kallimale, Tütrele, õele, sõbrannale
Täiendav info Komplekt sisaldab: EDP 50 ml. EDP ​​5 ml. EDT 2x 5 ml
The second fragrance by Moschino under the creative director Jeremy Scott (the first one being Toy from 2014) comes out in October 2015 under the name Moschino Fresh Couture, inspired by the spring 2016 fashion collection. “The concept for this fragrance was to juxtapose the most mundane and commonplace of all products, the household cleaner, with something so precious - the juice of a luxury brand’s fragrance. Taking the iconography of a bottle that has no aspirational value and using it as the inspiration for a vessel to contain something so luxurious and haute couture, creates the ultimate dichotomy of high and low. What could be more Moschino than that?” A surprising and ironic product, Fresh Couture fragrance plays with fresh and joyful accents. Its sparkling top notes of mandarin and bergamot are enriched with exotic ylang-ylang. Juicy raspberry provides contrast to the floral heart of velvety white peony and osmanthus. The base underscores refined and modern character of the perfume with accords of clear woods, white patchouli and ambrox. The face of the campaign shot by Steven Meisel is a supermodel Linda Evangelista. The fun and ironic bottle is designed in the form of a cleaning product. It is housed in an elegant coffret made of fine materials , including a touch of golden detailing. The fragrance is available as 30, 50 and 100 ml Eau de Toilette. The nose behind this fragrance is Alberto Morillas. Fresh Couture, a fragrance by Moschino under the creative guidance of Jeremy Scott, came out in the Fall of 2015 and introduced a humorous and ironic concept with its design in the form of a cleaning product. Its new version, Pink Fresh Couture, is launching in Spring 2017. The fragrance is a mix of citrus, floral and woody notes. Fresh pink grapefruit in the top is mixed with black currant and lily of the valley. The floral heart of the composition includes rose, pomegranate and pink hyacinth, while the base notes capture musk, ambrosian and cedar. The bottle retains the ironic design, ths time colored in pink. The fragrance is available as a 30, 50 and 100 ml Eau de Toilette. Gold Fresh Couture by Moschino is a Floral Fruity fragrance for women. This is a new fragrance. Gold Fresh Couture was launched in 2017. Top notes are grapefruit, mandarin orange, pear, white peach, mango and rhubarb leaf; middle notes are jasmine, lily-of-the-valley and orchid; base notes are patchouli, akigalawood, sandalwood, vanilla and musk.
Toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast ning pilt on illustratiivne. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik omadused. E-poe hinnad võivad erineda kauplustes ja teeninduspunktides kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse Ostjat sellest eraldi esimesel võimalusel.

Kas nägid vigu tootekirjelduses või piltide galeriis? Teavita meid