Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Tualettvesi Jean Paul Gaultier Ultra Male, 40 ml


Vabandame, antud toode pole hetkel saadaval. Kuvame teisi selle tootegrupi tooteid - loodame, et leiad sarnase toote.

Võid jätkata ostlemist, naastes avalehele või kasutades otsingut.
Tooteinfo

Toote omadused

Toote tüüp Parfüümid
Kaubamärk Jean Paul Gaultier
Mudel Ultra Male
Kontsentratsioon
Kontsentratsioon tähistab lõhnaõlide tugevust ja püsivust. • EDT'l või tualettveel võib olla nii naiste, kui ka meeste aroom, olla keskmise või kõrge püsivusega. • EDP või parfüümvesi on naiste aroom, mida iseloomustab suurem lõhna tugevus ja suurem püsivus.
Tualettvesi (EDT)
Lõhna säilimine tundideks 2 - 4 h
Puhta lõhna konsistents 5 - 15 %
Parfüüm on mõeldud Meestele
Maht 40 ml
Lõhnarühm Muu
Täiendav info Lõhna tipp: bergamott, pirn, piparmünt, lavendel, sidrun. Lõhna süda: kaneel, muskaatsalvei, köömen. Lõhna põhi: must vanilje, merevaik, valge seeder, patšuli.
TUALETTVESI JEAN PAUL GAULTIER ULTRA MALE 40ML EDT

Jean Paul Gaultier tõi oma uue lõhna Ultra Male turule 2015. aasta suvel. Lõhn on 1995. aastast pärit populaarse Le Male originaali ümbermõtestamine või täiustatud versioon. Ultra Male, kuulutatud mehelikuks, intensiivseks, võrgutavaks ja samal ajal õrnaks, on väidetavalt ehitatud kontrastidel ja on originaali vürtsikam versioon.

See avaneb bergamoti tsitruseliste nootide, mahlase pirni, musta lavendli ja piparmündiga. Süda sisaldab vürtse köömnetest ja kaneelist, aromaatset salvei. Aluseks on must vanilje, merevaik ja puit.

Reklaamikampaania nägu on modell Jarrod Scott. Lõhn saabub iseloomulikus torsopudelis, seekord tumesinises ja mustade triipudega. See on saadaval 40, 75 ja 125 ml intensiivse tualettveena.

Toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast ning pilt on illustratiivne. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik omadused. E-poe hinnad võivad erineda kauplustes ja teeninduspunktides kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse Ostjat sellest eraldi esimesel võimalusel.

Kas nägid vigu tootekirjelduses või piltide galeriis? Teavita meid