Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Parfüümvesi Gucci Mémoire d'une Odeur, 40 ml

Tootekood: 715741

55,90 € / tk
86,90 / tk
+

Kohaletoimetamine pakiautomaati

Tarne pakiautomaati 2,29–2,99 €*. Kauba kohaletoimetamine eeldatavalt 23. aprill.

Kättesaamine väljastuspunktist

Kauba kättesaamine kauplusest on tasuta. Täidame tellimuse eeldatavalt 23. aprill

Kulleriga kättetoimetamine

Tarne valitud aadressile on tasuta*. Kohaletoimetamine 23. aprill

Kohaletoimetamise summa alates 4,19 €*. Eeldatav tarne 23. aprill.

* Tarne hinna arvutatamisel arvestatakse nii teenustasu kui toote kaalu: 0.40 kg
Tooteinfo

Toote omadused

Toote tüüp Parfüümid
Kaubamärk Gucci
Mudel Mémoire d'une Odeur
Kontsentratsioon
Kontsentratsioon tähistab lõhnaõlide tugevust ja püsivust. • EDT'l või tualettveel võib olla nii naiste, kui ka meeste aroom, olla keskmise või kõrge püsivusega. • EDP või parfüümvesi on naiste aroom, mida iseloomustab suurem lõhna tugevus ja suurem püsivus.
Lõhnavesi (EDP)
Lõhna säilimine tundideks 4 - 5 h
Puhta lõhna konsistents 15 - 20 %
Parfüüm on mõeldud Naistele
Maht 40 ml
Lõhnarühm Lillede
Täiendav info Lõhna tipp: kummel ja kibedad mandlid. Lõhna süda: muskus, india jasmiin ja jasmiin. Lõhna põhi: sandlipuu, seeder ja vanilje

Video

PARFÜÜMVESI GUCCI MÉMOIRE D'UNE ODEUR 40ML EDP

"Kõik tuleneb minu kinnisideest lõhnade suhtes: minu mälu on peamiselt olfaktiivne, nii et minu jaoks on lõhnataju minu mälu. Ma arvasin, et sügaval sisimas on parfüüm see, mis isegi suletud silmadega viib sind täpselt mingisse hetke ruumis ja ajas. Kui me hakkasime Gucci Mémoire d'une Odeur'i kallal töötama, püüdsin ma ette kujutada lõhna meenutamist, mida ei oleks lihtne identifitseerida; hübriidlõhna, mis sarnaneks võimalikult palju mälestusele," Alessandro Michele.

Lõhn on meie alateadvuses, mis on seotud elatud hetkede fragmentidega, värvides neid kõikehõlmava rõõmu, intensiivse armastuse või ülevoolava kurbuse emotsioonidega. Lõhn võib kinkida hetke uuesti, nii et mineviku kogemust saab taaselustada nüüdses hetkes.

Uue Gucci parfüümiloo puhul saab lõhnast mälestuste väe uurija, kes toob need minevikust tagasi ja paneb need elama meie olevikku. Kronoloogilises ajas edasi-tagasi hüpates ühendab olevikku ja minevikku ainulaadne sild, mis projitseerib otse tulevikku. Esitleme uut universaalset Gucci lõhna. Parfüümi, mida ei ole seostatud ei soo ega ajaga. Esitleme Gucci Mémoire d'une Odeur.

Gucci Mémoire d'une Odeur on eliksiir, mis ületab oma individuaalsusega sugu, et luua uus lõhnaperekond, Mineral Aromatic. Ületav akord sisaldab ootamatuid ja salapäraseid koostisosi ning seda määratleb Rooma kummeli noot. Alessandro Michele nägi selle erilise lille lõhna sees ette, mida segas parfüümimeister Alberto Morillas.

Gucci Mémoire d'une Odeur'i Rooma kummeli on struktureeritud koos india koralljasmiini õite õrnuse, hinnalise muskuse sügavuse ja väärikate puidudega, sealhulgas sooja, helendava sandlipuu ja õhulise, peene seedripuuga, mis on võimas puu sügavate juurtega ja vastupandamatu vaniljanoodiga.

Purustades traditsioonilisi lõhnaperekondi, mis klassifitseerivad parfüme, loob Gucci Mémoire d'une Odeur uue kaasaegse lõhnakategooria Mineral, mis on lõhnade ja emotsioonide segu: õhuline, muskus, läbipaistev ja autentne. Mineraalset kasutati klassikaliselt mõnede lõhnade tahkude kirjeldamiseks ning kombineerituna aromaatsega saab sellest Gucci Mémoire d'une Odeur'i keskmes.

"Muskusjas mineraalne akord on lõhna nurgakivi: see ühendab kõiki teisi lõhnaelemente puhta pehmusega," Alberto Morillas.

"Ma pidin üsna hoolikalt mõtlema, miks Alessandro valis kummeli. Kui hakkasin tegelema kummeli enda lõhnaga, siis sain aru," ütles Morillas. "Keegi polnud seda varem teinud. Kummel on tuntud kogu maailmas. Igaüks on seda mingil hetkel nuusutanud, kuid unenäona, lapsepõlvemälestusena, millegi ajatu ja mitte kunagi lõhnana. Seda lille on palju alahinnatud ja see on taim, millel on erakordne lõhnasignatuur."

Rooma kummelit on kasvatatud Rooma ümbruses terrassiaedades alates 16. ja 17. sajandist. Rohelist aromaatset lõhna andev päikesepaisteline ja vastupidav lill on võrratu iseloomuga, kiirgades rõõmsalt magusat aromaatset kuivainet mee ja rohelise õuna abil.
Indian Coral Jasmine Nature Print ® : Eksklusiivselt Guccile kuuluv, Indias kogutud noot, mille tähesarnane lill kiirgab öösel tugevamat lõhna ja värve, jäädes päeval kergemaks ja värskemaks. Seda unikaalse kvaliteediga jasmiini, mida kutsutakse öökuningannaks, Bengali ametlikuks lilleks, on mee- ja oranžikas korallivärvi südamik.

Gucci Mémoire d'une Odeur'i kuivus on kaduv pilv, mis areneb nahal muskuse ja ikooniliste puude rütmiga: Seederpuu ja sandlipuu. Lõhna puiduline arhitektuur annab intensiivsust selle struktuurile.

Alessandro Michele avastas Gucci vanaaegse parfüümipudeli ja sai Gucci Mémoire d'une Odeur'i pudeli jaoks inspiratsiooni selle disainist. Pudel on sooniline nagu antiikmaailma sammas, mis annab raskest läbipaistvast helerohelisest klaasist rafineeritud silueti, mida kroonib läikiv kuldkork. Trükitud kullast foolium raamib etiketti, paljastades Gucci logo koos lõhna nimega.

"Pakend on pärit minevikust, inspireeritud vanast Gucci parfüümist 90ndate algusest. Ma ei tahtnud, et pudel võtaks liiga naiseliku või liiga meheliku kuju või suuruse, sest parfüüm võib olla väga palju naistele või väga palju meestele," ütles Alessandro Michele.

Parfüümi rohelist karpi, mis sümboliseerib tähistaevast ja seda imestades vaatavat maapealset maailma, kaunistavad taevased taevakehad, mis on inspireeritud Euroopa keskaja ja renessansiaja rooma ja gooti kirikute maalidest. See konkreetne muster meenutab Giotto freskosid Scrovegni kabelis Padovas.

"Kogu kampaania juhtivaks elemendiks on vabaduse idee; idee mitte-ajastust, mitte-kohast, mitte-ühiskonnast. Kujutasin ette maailma, mis on fresko "mütoloogilisest" elust, kus perekond on privaatne kogukond oma sotsiaalse raamistikuga, kus valitseb täielik sõnavabadus ja kus inimeste ja asjade rollid ei ole selged. Ma kujutasin ette autentse mälu," Alessandro Michele.

Alessandro Michele idee vabameelsest perekonnast, kes võtab elu omaks, elades vabalt ja tehes üheskoos mälestusi. Erinevates Rooma äärelinnas asuvates erinevates keskkondades on pere jäädvustatud tantsimas, Canale Monterano päikesepoolsete varemete juures piknikku pidamas ning nende perekonna kodus, Montecalvello lossis ja selle ümbruses - keskaegses lossis, mille sisehoovis on purskkaev ning salapärased freskod nii sees kui ka väljas. Kampaania režissöör Glen Luchford annab videole ja piltidele Christopher Simmondsi kunstilise juhtimise all elavat nostalgiat. Trükirekampaania on koostatud nagu intiimsed fotoalbumid, mis näitavad iga liikme iseloomu ja nende intiimset suhet üksteisega.

Laulja, laulukirjutaja ja näitleja Harry Styles juhib perekonna näitlejaskonda, kuhu kuulub eklektiline ja universaalne segu talentidest ja modellidest: Zumi Rosow (disainer ja muusik), Ariana Papademetropoulos (kunstnik), Stanislas Klossowski de Rola (näitleja ja muusik), Olimpia Dior (kunstnik), Leslie Winer (modell ja muusik), Thomas Riguelle (modell), Tex Santos-Shaw (modell), Tessa Bruinsma (modell), Olga Zapivokhina (modell), Oleg Ulrich (modell), Matïss Rucko (modell), Mae Lapres (modell), William Valente (modell), Katea Gramma (modell), Unia Pakhomova (modell), Ellia Sophia (modell), Elibeidy Dani Martinez (modell), Cheikh Tall (modell) ja Aaron Sirainen (modell).

Lõhn on saadaval alates 1. augustist 2019 40m, 60ml ja 100ml Eau de Parfumina ning 30ml rullpudelina.

Toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast ning pilt on illustratiivne. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik omadused. E-poe hinnad võivad erineda kauplustes ja teeninduspunktides kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse Ostjat sellest eraldi esimesel võimalusel.

Kas nägid vigu tootekirjelduses või piltide galeriis? Teavita meid