Все категории
Товар на данный момент не доступен
Товар на данный момент не доступен

ПОДРОБНАЯ ИНФОРМАЦИЯ

ОБЩИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Производитель Goodyear
Применение Легковые автомобили
Для спортивных автомобилей
Диаметр (дюймов), R

Rehvi laius ühest servast teiseni. Seda võib näha ka rehvi nimes, näiteks R16, R17 jne.

17
РАЗМЕРЫ
Ширина (мм)

Laius rehvi millimeetrites, ühest servast teise.

225
Высота (%)

Rehvi profiil ehk rehvi kõrguse suhe laiusesse protsentides. Mida väiksem number, seda madalam on rehvi kõrgus.

45
ПАРАМЕТРЫ НАГРУЗКИ, СКОРОСТИ И ПРОТЕКТОРА
Индекс скорости

Kiirusindeks ehk rehvi maksimumkiirus, mida rehv suudab taluda. J-100 km/h, K-110 km/h; L-120 km/h; M 130 km/h; N-140 km/h; P-150 km/h; Q-160 km/h; R-170 km/h; S-180 km/h; T-190 km/h; U-200 km/h; H-210 km/h; V-240 km/h; W-km/h; Y-300 km/h; ZR -üle 240 km/h.

Y
Индекс нагрузки

Koormusindeks ehk ühele rehvile lubatud maksimaalne koormus (kg)

94
Эффективность потребления топлива

Kütusekulu on hinnanguliselt klassides A kuni G. Kõige tõhusamad rehvid on klassis A, ning kõige vähem tõhusamad rehvid on klassis G

C
Сцепление с влажным покрытием

Haarduvus märjal on rehvi ohutuse oluline näitaja. A = lühima pidurdusmaaga rehvid; F = pikima pidurdusmaaga rehvid.

A
Уровень шума (дБ)

Väline müratase detsibellides.

68
Вид рисунка протектора

Suunatud , sümmeetrilised ja asümmeetrilised rehvimustrid. Suunatud - tagab hea haardumise teega ja parema pidurdamise, kuid seda liiki rehvid peab paigaldama eranditult liikumissuuna järgi. Rehvi paigaldamisel peab kindlasti järgima väliskummi pöörlemissuunda. Juhib hästi kõrvale vett. Sümmeetriline- on suuremal määral suunatud vee kõrvalejuhtimisele rehvi. Paigaldamisel pole suund oluline. Asümmeetriline- protektori iga tsoon võib täita omaenda ülesannet, mis parendab oluliselt summaarset veojõudu, nii kuival kui märjal teel. Paigaldamisel on kohustuslik võtta arvesse sisemist/välimist osa Head näitajad paljude parameetrite järgi Juhib hästi kõrvale vett Suuremad plokid välimises osas, mis tagab parima stabiilsuse kurvides

Ассиметричные
ДОПОЛНИТЕЛЬНО
Всесезонная шина (M+S)

"M+S – „mud and snow” Talve- või off-road rehv (pori ja lumi).

Нет
Усиленная шина

Tugevdatud rehvidel on suurem kandevõime.

Нет
FR - защита обода диска

Veljekaitsega rehvi kaitseserv aitab vähendada hõõrdumisest ja löökidest tekitatud kahjustusi veljel ning põhilöögi saab sel juhul veljekaitsega rehv ning mitte velg.

Нет
Специальные отметки Идеальное сцепление, управление и торможение на мокрой поверхности
Отличная защита от аквапланирования
Снижен уровень шума

Описание модели

GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3
Описание товара на английском языке:

The new performance tyre that delivers you shorter braking distances on wet and dry roads so that you are in control and ready to enjoy the journey.

  • Steering precision and durability. New Reinforced Construction Technology delivers a stronger lightweight contruction improving handling, cornering performance, tread wear and fuel efficiency.
  • Grip for braking and handling. The New Grip Booster compound used for the Eagle F1 Asymmetric 3, is made with adhesive resin to increase stickiness with the surface. This delivers better grip for braking and handling on wet and dry roads.
  • Shorter braking distance on wet & dry roads. With Active Braking Technology, the contact surface and grip increases when braking. This increased contact with the ground provides you with shorter braking distances on wet and dry roads

Отзывы

0.0 из 5 звездочек (Всего 0 оценок)

5★
4★
3★
2★
1★
GoodYear GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 225 45 R17 94Y DOT 2018 GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3
Описание товара на английском языке:

The new performance tyre that delivers you shorter braking distances on wet and dry roads so that you are in control and ready to enjoy the journey.

  • Steering precision and durability. New Reinforced Construction Technology delivers a stronger lightweight contruction improving handling, cornering performance, tread wear and fuel efficiency.
  • Grip for braking and handling. The New Grip Booster compound used for the Eagle F1 Asymmetric 3, is made with adhesive resin to increase stickiness with the surface. This delivers better grip for braking and handling on wet and dry roads.
  • Shorter braking distance on wet & dry roads. With Active Braking Technology, the contact surface and grip increases when braking. This increased contact with the ground provides you with shorter braking distances on wet and dry roads
DOT18 532745
Задать вопрос

captcha
Bверх